Obľúbené filmy (10)
Samotári (2000)
Klub bitkárov (1999)
Americká krása (1999)
Interstellar (2014)
Strážcovia (2009)
Vanilkové nebo (2001)
Žena, ktorá spieva (2010)
Opravdu silně emocionální film, u kterého jsem ve finále seděl s ústy dokořán.