Posledné recenzie (526)
To se vysvětlí, soudruzi! - Lada Lazarová (2024) (epizóda)
Jsem zklamán, konec byl nakonec divotvorný.
Sólista (2009)
Občas 3*, občas 5*. Je zvláštní, jak film osciluje na hranici úchvatnosti a trapnosti.
Želanie pre Ježiška (2021)
Přesladký, průhledný, patetický film. Zahráno kvalitně.
Posledný denníček (1)
Milý deníčku...
V životě jsem si deníček nevedl. Tedy pár pokusů a pár popsaných stránek bylo, bohužel, nebo možná bohudík, vše skončilo v propadlišti dějin ještě dřív, než jsem stačil rozvinout své básnické střevo natolik, aby obsah milého deníčku byl co k čemu...
Takže - milý deníčku... však ty víš!