Recenzie (656)
Anděl na horách (1955)
Až počasí dovolí tak přijde Gustav! Krásný film z mých milovaných Vysokých Tater!
Andula vyhrála (1938)
Židovští továrníci, zbohatlické dcerušky a slepička, co ke štěstí přišla! Klasická 30. léta!
Angelika a kráľ (1966)
Posledních 20 minut, to je asi to nejlepší ze všech pěti dílů!!!
Anjeli a démoni (2009)
Škoda toho konce, kdy mladý kněz, který je 90% děje filmu vypodobňován tak, že on jediný se může stát hlavou církve, se najednou stane strůjcem všeho zla! Ale tak nebo tak, pokud se vrátím k těm procentům, tak za takového papeže, respektive církev ztělesněnou v jeho osobě, bych položil život............
Anjelská tvár (2001)
Nevím, proč tenhle film byl takový propadák. Mně se to líbilo! Byly tam sice slabší místa, jako skok ze skály, ale rozhodně to jinak bylo velice koukatelné! Rozhodně lepší, než slátaniny, které se točí dnes, např. Ať žijí rytíři!
Anton Špelec, ostrostrelec (1932)
Tohle je, myslím, nejlepší film Vlasty Buriana!!! Tohle, U pokladny stál a Přednosta stanice jsou klenoty české, resp. československé kinematografie! Na Vlastu Buriana, jako herce, nikdo neměl, nemá a asi ani nikdy mít nebude.
Arabela sa vracia (1993) (seriál)
Protekční dětičky dobývají Svět!
Arabela - Zvončekom sa to začalo, zvončekom sa to končí (1980) (epizóda)
STŮJ, ÚŘEDNÍKU! Tu hlášku sem už párkrát použil, avšak střílet nebylo čím. :-D
Asterix a Obelix (1999)
Jen sem zkraje uslyšel to Je čerstvá - není čerstvá, znechuceně sem to přepnul! Jedna hvězdička za Michela Galabru.....
Atentát (1964)
Vynikající, stručný a zároveň velice výstižný film!