Recenzie (656)
Souboj na talíři (2021) (relácia)
Kam to ještě klesne? 🤮🤮🤮
Ve znamení Merkura - Případ živého muže (1978) (epizóda)
Musím dát plný počet hvězd. Už za moc krásnou a sympatickou Kateřinu Macháčkovou.
Arabela - Zvončekom sa to začalo, zvončekom sa to končí (1980) (epizóda)
STŮJ, ÚŘEDNÍKU! Tu hlášku sem už párkrát použil, avšak střílet nebylo čím. :-D
Willow (1988)
Stačilo 5 minut. Za působení v tomhle výtvoru by měli všichni ti umělci spáchat sebevraždu ze cti.
Stáří není pro sraby (2022)
Dobrý námět, ale bohužel! Aby to byl film kvalitní, nesměl by se kolem motat totální filmový analfabet Magnusek! Ona je dneska povinnost, hulit ve filmu trávu a ukazovat buzeranty? Navíc, pohled na Ivana Vyskočila byl hodně smutný. Jenže, co naplat? Roky nikdo nezastaví.
Příběh kriminálního rady (1994) (TV film)
Provokativní Rašilov dostal, co si zasloužil.
Dobrodružstvá Sherlocka Holmesa IV. - Mazarinov drahokam (1994) (epizóda)
Nebylo to úplně špatné, ale přece jen, ten představitel Sherlockova bratra mi tam trochu neseděl. Asi narychlo nesehnali nikoho jiného.
Milada (2017)
Havloidi se konečně dočkali filmu o své rádoby svaté a vznikla z toho trapárna v angličtině, velice mizerně pŕedabovaná a velice zmatená!
T-34 (2018)
Trochu pohádka, ale proč ne? Rozhodně lepší, než některé blbosti z Ameriky.
Táta pohraničník (1978)
Jednoznačně 5* Můj táta byl taky pohraničník, já už to, bohužel, nestihl.