Recenzie (656)
Červený barón (2008)
Tohle nebyl film o nejslavnějším pilotovi 1. světové války, to byla o něm pouze rozhlasová hra!
Dobrá Voda (1982) (seriál)
Takový seriál už dnešní rádoby "umělci" nenatočí ani kdyby se pos.r.ali. Jinak musím tady vyzdvihnout roli dědy, výborně zahranou Milošem Nedbalem! Kdyby se jeho slov drželi lidi dneska, nebyl by tenhle stát v takových sračkách jako teď!
Piloti (1988)
No jo, protože to pojednává o východní frontě, je to hned pro všechny 3,14čovina!
O zatúlanej princeznej (1987)
Salto přes berana! Insprace v Sandokanovi?
Discopříběh 2 (1991)
Jaký je tohle odpad??? Vysvětlete mi to někdo! Avšak mějte svůj názor a nepapouškujte pana děkana z fakulty nebo ochrápaného Knížepána! Jenom škoda, že větší prostor zde nedostal Pavel Nový!
Babylon (2004) (relácia)
Ač je to většinou pořad o darmošlapech a parazitech našeho sociálního systému, musím tomu dát alespoň jednu hvězdičku. V jednom díle jsem vystupoval, když tam byl náš coach John Croft!
MacGyver (1985) (seriál)
Jako malej sem to sledoval moc rád, dokud sem neviděl na satelitu díl o Dubčekovi, kterou kupodivu Železný odmítal a silně proti ní brojil, což mu budiž ke cti!!!!!! Na druhou stranu díl o Bigfootovi byl fantastický!!!!
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Šolich jedné zlodějky státních peněz a jedna trapná Slověna. On asi existuje nějaký zákon, že v každým novým filmu musí otravovat alespoň jedna Čobolačka!!!! Kdyby to alespoň byla Pauhofová a ne takový tele!
Romance pro křídlovku (1966)
Dlouho sem si říkal, že pokud námět napsal František Hrubín, bude to něco na způsob nějaké trapárny z čítanky! Jsem rád, že sem se zmýlil!!!!!
Ďáblova past (1961)
Pro mě zatím nejlepší Vláčilův film, co sem viděl!