Recenzie (67)
Ztracený ráj 3: Očistec (2011)
Dokument (celá série), který zachránil život... perfektně zpracované dílo... Z případu je mi zle.. hodně zle..
Puberťáci (2011) (seriál)
Že to bude sračka bylo jasné. Ale že zkopírujou záběr po záběru původní seriál?..to ne.. zde je vidět rozdíl mezi remakem a parodií..
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Nemůžu jinak..:) Mám pro něj asi slabost.. 4,5/5..
Cloverfield: Monštrum (2008)
Zajímavé, jak takový "záznam" dokáže člověka pohltit. Originalní pohled na situaci dokáže zaujmout širšší okruh diváků, promyšlená raklamní kampaň.. a vzhledem k rozpočtu vizuálně cool..
Skejterský záťah (2003)
Tenhle typ komedií mám rád. Příjemná komedie s prvky road-movie..Ideální na páteční večery:)..
Život Briana (1979)
Genialně ftipny film, mam rad anglický humor.. Rozhodně asi nejlepší Python..
The Mysterious Geographic Explorations of Jasper Morello (2005)
Vizualně i atmosfericky zdařilý short, který v sobě skrývá jistou genialitu. Ne každý ji však nalezne..
Digimon (1999) (seriál)
Brain-washing.. Naprostá.. no škoda slov..
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Season 4: WTF??..
Padlé umění (2004)
Slabší než Katedrala. Z tohohle kraťasu mam smišene pocity, asi jsem to nepochopil tak jak bych měl:).. Každopadně zajimavé.