Recenzie (125)
Ripley (2024) (seriál)
Vizual 7/5 Audio 6/5 Pomalost 7/5 Atmosfera a vyrazove prostriedky 7/5 a co este? Co ja viem. Komu to sadne, ten so blahom cvrkne.
Nič nás nerozdelí (2012)
Bez zbytocnej hodiny na uvod to na nas vysolili. Naomi a Tom. Dakujem, uzil som si to hlavne pre to co ste tam hrali. Pecka film. Pre tych, ktori vedia co maju ocakavat a chcu to. JoJo.
Pašerák (2018)
Proste … Clint.
Nie, nie (2022)
Neuveritelna picovina. Ale strasne sa mi to pacilo.
Slow Horses (2022) (seriál)
No, fakt dobree. Co mam ine povedat.
Votrelec: Covenant (2017)
Nodopice. Nestacilo to dojebat raz, treba to zduplovat.
Projekt Adam (2022)
Boze to je piicovina Ale ked oni to vedia spravit tak dobre neuveritelne. Nasmial som sa, slzicku uronil…I found you :)
Jisté ženy (2016)
Nie pre kazdeho film. Pre mna ano, mam empatiu a pacia sa mi filmy kde postavy maju cas a priestor. A nemusia pritom zachranit svet a nemusi sa odohrat ziadna tragedia alebo prezit nasilie. Fajn :)
Země nadějí (2018)
Tak, minimalne styri, nie? Pre mna skoda toho zdramatizovania, chcel som len pribeh so samymi dobrymi vecami :)
Súmrak dňa (1993)
Chlap co sluzi 50 rokov a potom pustia holuba co vlietol dnu kominom. Na slobodu. Kto si uz dnes dovoli taky zaver filmu. Milujem Emmu!