Recenzie (139)
Bláznivý Petríček (1965)
Film, stejně jako jeho hlavní hrdinové, naprosto bláznivý.
Vojna policajtov (2004)
Napínavý temný příběh, který je atmosféricky laděn jako realistický, i když se policisté chovají značně nerealisticky.
Život pod vodou (2004)
Film neztrácí díky vizuální stránce na pozitivní náladě ani když se v průběhu děje stane něco tragického. Pro mě dobrý lék na špatnou náladu.
Mŕtvy muž (1995)
Mám opravdu rád filmy s hlubším poselstvím, které je vyjádřeno experimentálně, ale i tak film vypadá filmově (a nejlíp old-school filmově). Tento film to splňuje.
Na povale alebo Kto má dnes narodeniny (2009)
Na český film poměrně originální návrat k Zemanovským a Trnkovským kořenům
Nikto ma nemá rád (1959)
Antoine je prostě blbec, ale i tak je to jedna z mých oblíbených postav.
Taká zvláštna rodinka (2001)
Postavy a příběhy Wese Andersona jsou prostě takový vadný, a to jim dodává tu umělou lidskost, kterou mě baví sledovat.
Schindlerov zoznam (1993)
Mohl to být dokonalý film, kdyby postavy mluvily stejným jazykem jako lidé, podle kterých vznikly.
Pohŕdanie (1963)
Film vás vtáhne svým úžasným audiovizuálem a hereckými výkony tak moc, že si na konec nevšimnete, že je dobrá čtvrtina filmu jsem krátká ale dosti pasivně-agresivní hádka manželského páru a zbytek expozice toho, jak postava Brigitte Bardot naprosto nesmyslně pohrdá svým mužem.
Sametoví vrazi (2005)
Na svoji dobu určitě originální film s odvážným tématem, strhávám hvězdičku za jisté herecké výkony a místy kapánek nedoladěnou expozici postav, ale jinak opravdu dobré.