Recenzie (225)
Cube (2021)
Blbost
Glass (2019)
co dodat chrapal jsem jak poleno nezazivna blbost
Venom (2018)
kokocina sracka
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Pizdovina pro 9lete
Thor: Ragnarok (2017)
kokocina
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
hrozně mě to nebavilo!!!
Transformers: Posledný rytier (2017)
opravdu stačilo!!!!!
Muž v temnote (2016)
až na ty nelogické věci co tam prováději to ušlo
Krvavé písky (2016)
to je hnus
Kong: Ostrov lebiek (2017)
mohli se snažit vic