Recenzie (29)
Náčelník (2018)
Ja neznasam psi, hlavne ked vidím ake potkany sa casom vykluli z tohto majestatneho zvierata. Nikdy by som nepovedal, ze ma takto zoberie film o vlkovi/psovi ale toto bolo silne a epicke! 5*
Moře klidu - Příčina úmrtí (2021) (epizóda)
Tak toto uz bolo slusne. 70% ale davam 4* kedze pilot bol tiez na hrane a dal som 2*
Moře klidu - Tři úložiště (2021) (epizóda)
Davam 65% co je narast o 10-15% oproti pilotu. Som rad, ze som tomu dal este sancu dufam (aj kvoli lepsim hodnoteniam dalsich casti). Mohlo by si to udrzat stupajucu tendenciu. 3*
Tiesňová linka (2013)
Cely film si hovorim, ze toto je thriller na kvalitných 80% ale ten koniec... po nom nemozem dat viac ako 65% / 3*. Skoda.
Noc patrí nám (2007)
70%
Resident Evil (2002)
Klasika zanru, moj prvy zombie horror, kvalita. Nemam co dodat. 90%
Konečná (2013)
Aj napriek velkej snahe sa mi pritom nepodarilo nezaspat... To pridavajuce auto skrz cely film omg... Zaciatok mi este prisiel fajn ale potom to uz to len upadavalo. Urcite nemam pocit, ze by som si to chcel znovu zapnut a dopozerat a teda davam 40%.
Code 8 (2019)
Prepalene hodnotenie na CSFD. Budme objektivni, toto je max 50%.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Nechapem aky humbuk je okolo toho... Akoze je to spracovane velmi kvalitne o tom niet pochyb ale v podstate to nie je absolutne nic nove alebo prevratne... Podobny namet som videl XY krat, ocakaval by som od toho vacsie napatie. 75%
Zem z vesmíru - Nová perspektíva (2019) (epizóda)
Krasne detailne zabery Zeme zo satelitov ale aj fauny a flory na nej. Hlavne na to treba TV s poriadnym obrazom:-))) 90%