Recenzie (44)
Králik Peter (2018)
Škoda, nebýt těch stupidních nevkusných a otravných písní, bylo by to celkem koukatelné.
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
Jedna hvězda za kostýmy, jinak velké zklamání :(.
Bankovkovi (2017) (relácia)
Hloupá jednostranná propaganda. Kdo by stavěl silnice, kdyby nebyl stát? A kdo by odvážel odpadky? Stát si za peníze daňových poplatníků platí vlastní propagandu a ještě to cpe do dětí. FUJ!
Rýchlo a zbesilo 8 (2017)
Před začátkem filmu zanechte mozek v šatně.
Musíme se sejít (2016)
NA to že je to v podstatě amatérský film se samými neherci se to překvapivě dalo dokoukat, což nelze říct o některých neamatérských filmech s herci :( Takže dávám 1* za snahu.
Agentka budúcnosti (2017)
Nudné, předvídatelné a vizuálně odpudivé. Ztráta času.
Úžasný hotel Marigold (2011)
Všechno nakonec dobře dopadne. A když ne, tak to ještě není konec.
Noc v múzeu: Tajomstvo hrobky (2014)
Komedie, u které jsem se ani jednou nezasmál. To hovoří za vše.
Chlapčenstvo (2014)
Tenhle film je skutečně výjimečný.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Prípad pre exorcistu (2015) (seriál)
Není to krimi drama, ale absurdní satirická komedie. Tento druh humoru je mi bohužel cizí. Další díl vidět netoužím.