Recenzie (882)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Druhá polovica filmu, tá historicky "vernejšia", sa už bohužiaľ snažila byť vážnejšia. Sympaticky odľahčená zábava sa tak úplne vytratila. Divný, nevyvážený film s pútavou vizuálnou stránkou. Po Wanted, ale jednoznačne krok späť.
Across the Universe (2007)
Beatles ja veľmi rád, a štvrtá * za srandovného Bona.
Aeon Flux (2005)
Ak si z toho filmu niečo zapamätám, tak to je Charlize Theron v rôznych viac odhaľujúciach ako zakrývajúcich kostýmoch. Vizuálne to je vcelku atraktívne, ale nejak to nefunguje, taký jednoduchý pokorňák so smiešnou akciou, ktorý sa tvári že ponúka niečo viac. Vo filme je pohriechu veľa nevyužitých technických nápadov. Predlohu som nečítal.
Afro Samurai (2007) (seriál)
Moje nadšenie po zhliadnutí prvého dielu značne opadlo, ale záver je obstojný. Štýlové, krvavé s tvrdou hudbou RZA, ale i s biedným scénarom a podľa mňa aj so slabšou animáciou, ktorú zachraňuje iba neustále striekajúca krv.
Agentky za nepriateľskou líniou (2008)
Presne takto nejak si predstavujem francúsku špionážnu drámu z 2.svetovej. Tentokrát v ženskom prevedení, zručne nakrútenú, ktorá ale neponúka nič navyše.
Agent v ohrození (2009)
Zaujímavá architektúra, prekombinovaný finančnicko-konšpiračný dej, permanentne nasraný Owen a tak trochu nevyužitá Naomi Watts. Toť v skratke počin Toma Tykwera. A ešte som zabudol spomenúť jednu špičkovú prestrelku, ktorá mi prišla ako z iného filmu.
Agent z Hongkongu (2001)
Menej humoru a aj menej akcie. Cestovateľ Jackie sa tentokrát vybral do Turecka. Rozhodne, ale nesklamal, dočkáme sa klasického dobrodružného príbehu v exotickom háve. Nepotešil ma záver, radšej by som nejakú efektnú mlátičku s úžasnou Chanovou choreografiou. Tak na 70%. P.S.Toto hodnotenie sa netýka DVD, ktoré sa objavilo u nás v požičovniach. Tá verzia bola zastrihaná na dĺžku, orezaná na formát 4:3 a dokonca myslím , že aj chýbal pôvodný zvuk, no hrôza.
Akcia nemluvňa (2006)
Ďalšie potvrdenie pravidla, že honkogské produkcie Jackieho sú o triedu inde ako tie hollywoodské. Rodinná i morbidná komédia zároveň, ktorá samozrejme obsahuje aj zopár povinných a veľmi podarených akčných scén. JC sa predstavuje v pre neho netypickej úlohe zlodeja. Po dlhom čase sa ukázal aj Biao Yuen v úlohe policajta (Kdeže su tie časy!). Špičková zábava akú dokážu naservírovať len honkongskí majstri.
Ako uloviť družičku (2005)
Ďalší zásah zoskupenia Frat Pack. Owen Wilson a Vince Vaughn pôsobia veľmi zohrane. Will Farrel na mňa vždy pôsobil trapne, ale to je vlastne jeho úloha a vcelku dobre pasuje aj do úlohy skúseného obchádzača svadieb a pohrebov!.
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
Fantasy ako sa patrí. Kupodivu si film užila i moja 6-ročná dcérka. Sem s 3. dielom!