Recenzie (587)
Flákači (2017)
V rámci tohoto žánru a tématu zatím nejvěrohodnější a nejlepší.
Vládkyňa zla 2 (2019)
Když pominu "pompézní" nástupy hlavních hrdinů, které už působí dost otravně, jedná se o zdařilejší film než předchozí opus.
Vlk z Wall Street (2013)
Lehce přeceňované. Slabší 4*.
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Zajímavé kolik připomínek je tu k blbým ženským kecům, ale stejně blbé ba dokonce ještě blbější mužské kecy v Gaunerech nebo Pulp Fiction ti samí považují za vtipné. Tento film patří k tomu nejlepšímu, co Tarantino natočil. Navzdory tomu, že není moderní to říkat.
Ted Bundy: Diabol s ľudskou tvárou (2019)
Fascinující. Jeden z nejlepších filmů tohoto roku.
Madonna: Rebel Heart Tour (2016) (koncert)
Záznam je výborný. Lepší než naživo.
Taylor Swift: Reputation Stadium Tour (2018) (koncert)
Chtělo by to zapracovat na dramaturgii, jinak fajn.
Smrtiaca epidémia (1995)
Je to sice natočeno podle nejpředvídatelnější hollywoodské šablony, ale dívat se na to dá.
Leaving Neverland (2019)
Fascinující z mnoha pohledů. Rodiny mluví o zneužívání velmi věrohodně. Stejně věrohodně jako posledních třicet let přisahaly (mimo jiné i u soudu) o pravém opaku. Jediné, co tedy víme jistě, že lhát umí dobře. A dál nám zbývá jen podívat se na vše z různých úhlů pohledu a hlavně nezaujatě.
Môj najlepší priateľ (2018)
Citlivě a velmi hezky ztvárněné postupné uvědomování si a příjímání odlišné sexuální orientace.