Obľúbené filmy (10)
Návrat do budúcnosti (1985)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Na život a na smrť (2013)
Naprosto skvělý film!!! Nechápu, jak tady někdo může srovnávat kluky z Red Wings s Rambem a podobný kecy, že je film propaganda amerických hochů, kteří bojují a umírají za správnou věc... Kdyby nebyl film založený na skutečných událostech a nevěděla bych nic o Red Wings, tak to taky tak neprožívám. Děj mě od začátku tak upoutal, že jsem všeho zanechala a seděla jsem u televize až do konce. Taky bych chtěla zmínit závěrečné titulky, kde jsou na fotkách skuteční "Men of Operation Red Wings". Přiznám se, že mě dojala hlavně jedna fotka z roku 2010 (ano, ta s Mohammadem Gulabem) :) Je to po dlouhý době film, který ve mně zanechal hlubokou stopu, uvědomila jsem si spoustu věcí, a ještě mi ležel v hlavě hoooodně dlouho...
Veľká ryba (2003)
Tajomná rieka (2003)
Desperado (1995)
Výmena (2008)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Hezká holka jako já (1972)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem za poslední dobu viděla :) jestli budete mít na výběr, určitě se podívejte na film v originále, okouzlí vás nejen nádherná francouzština, ale také překrásná Bernadette Lafont, která tu hubu prostě nezavře :D a i když je svým způsobem trochu zvrácená, nemůžu si pomoct, ale celou dobu jsem jí fandila.. :D