Obľúbené filmy (10)
Ja, robot (2004)
Ja, legenda (2007)
Saw: Hra o prežitie (2004)
SAW patrí medzi moje TOP horory, lepší horor som ešte nevidel. Neskutočne dobrá myšlienka filmu a výborný nečakaný koniec. Viac už prezradiť nechcem a presvedčte sa sami. Samozrejme nič iné ako 5 hviezdičiek nemôžem dať.
Kruh (2002)
Kruh je skvelý horor zo skvelým príbehom, tvorcovia tohto filmu dali do toho celé srdce a vyplatilo sa to! Podľa môjho názoru film ani nebol tak veľmi strašidelný, ale v noci sám by som si ho určite nepozrel :-D. Ring, The určite stojí za pozretie a preto mu dávam plný počet hviezdičiek.
My sme Millerovci (2013)
Elysium (2013)
Príšerky: Univerzita (2013)
Vlk z Wall Street (2013)
Smrtonosná pasca (1988)
Tak tomuto sa hovorí ten pravý akčný film! V podaní Bruceho Willisa sa kvalita filmu zvyšuje o milión percent. Nenapadá ma viac slov, ale napadajú ma iba dve slová a to je výborný film.