Posledné recenzie (5)
JoJova prazvláštní dobrodružství - Hvězdní rytíři (2014) (séria)
Docela jsem se po první sérii těšil na druhou... ale zjistil jsem, že to fakt není můj šálek piva... Děj, pokud se o něm dá hovořit, je dost unylý a dost často cringe, zato akce je tam až příliš. Nicméně, chápu, že někoho to může přivádět do extáze...
Nehanební bastardi (2009)
Hanební ano, zábavní nikoliv. Pro mě spíš průměr a nepomohlo ani vcelku slušně obsazení..
300: Vzostup impéria (2014)
Tak ani vlastně nevim o čem to bylo - Peršani vs. Řekové na lodičkách. Jednou potopí Peršané řeckou loď a pak zas naopak, celé je to takové plytké a v meziscénách se objevují kravé cákance s pravidelností kněze v chlapeckém sirotčinci. Světlou stránkou je zde pouze mrtvý Leonidas v 5 záběrech a Eva Green, která docela slušně hraje.. a na okraj také její rohaté kamarádky. Jinak je to sumasumárum zbytečný, prázdný snímek a v podstatě dle mého názoru nestojí za zhlédnutí.