Recenzie (129)
Nezastaviteľný (2013)
Co všechno dokáže způsobit jedna facka na základní škole ... aneb Silvestrovská stathamovka hadr :-) Varování pro rodiče: dávejte si pozor, jakého rodiče spolužáka své ratolesti urazíte. :-) Celkem slušná akční mela.
Babadook (2014)
Myslím, že největší strach šel ze syna, protože ten byl ten největší horor v celém filmu. Konec jsem moc nepobral, takže buď nejsem "hoden" nebo se režisér snažil o psycho-útok.
Anna Kareninová (2012)
Výprava, režie, kostýmy - super, herecké výkony o dost slabší, chvílema trochu táhlé.
Predestination (2014)
Hodně promotané dílo, při kterém se vám ve druhé polovině bude motat hlava, kdo je vlastně kdo. Je to hra na to, kdo koho oplodnil, porodil, zachránil, ublížil, nenáviděl, miloval. Ten člověk si vystačil úplně sám k tomu, aby si vše udělal sám. Nekonečná smyčka.
Láska na karí (2014)
Příjemně milý příběh o jednom indickém kuchaři, který se vydal do světa na zkušenou a zjistil, že "doma" ve Francii je stejně nejlépe. Helen Mirren opět dáma, ikdyž ze začátku za pěknou mrchu. Jako nedělní celovečerní snímek je to ideální.
Traja bratia (2014)
Na 21.století je to dost překvapivý počin. Novější pohádky nejsou příliš přesvědčivé jako ty staré klasiky, ale tahle je alespoň zábavná a překvapivá :-) Nejsem sice zastáncem Svěrákových děl, (jeho rukopis je prošpikován skrz na skrz celým vyprávěním) ale kupodivu jsem se u tohoto díla nenudil. Celkem chytlavé krátké pozpěvy člověka neurazí a až na nudnější prostřední povídku o červené karkulce mi povídka o 12ti měsíčcích udělala radost, jelikož jsem nikdy neviděl žádné její filmové zpracování.
Hulk (2003)
Jakmile komiksové postavy přesáhnout určitou hranici, tak přestanou být zajímavými a to hlavně z důvodu efektů a umělosti. Skvělým příkladem je i Hulk, kdy v určitých chvílích nevíte, zda koukáte na hraný nebo animovaný film. Dějová linka je standardně zapomenutelná a nikterak neohromí.
Sedem životov (2008)
Průběh filmu za 2 hvězdy (Film je táhlý a chvílemi nudný), myšlenka filmu a jeho konec jsou za 4 hvězdy, celkem tedy průměr za 3 hvězdy. Oceňuji herecký výkon Willa Smithe.
Zakázaná zóna (2014)
Co k tomu dodat. Francouzský "Okrsek 13" má prostě větší duši, než tahle remakeová snaha. Těm lidem tam prostě věříte, že jsou z ghetta a že tam patří. Tady jde jen o komerční šarádu a i když se na to dá koukat, tak stejně to srovnání tam proběhne.
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Snaha o pompéznější pokračování se rozdělila na 2 části. V první části je to počítačová snaha o odlehčení a v druhé se přemění na (bohužel) válečné zdlouhavé drama, které Optimus Prime ukončí jednou ranou do záporáka.