Posledné recenzie (8)
Houdini (2014) (TV film)
Po prvej časti veľké sklamanie. Absolútne chaotický film - vo forme, v scenári, v réžií, vo všetkom. Prerody postáv sú zo scény na scénu, dej napreduje na papieri, nie ani cez vnútro postáv, ani cez uvedomenie diváka, všetko je len pro forma natočiť film o najväčšom utečencovi. Vlastne to ani nie je film, pôsobí to skôr ako reklama. Michael Bay je oproti tomuto oscarový tvorca. Preboha. Buďme moderní, narvime tam súčasnú hudbu, súčasné hlášky, vôbec nemusíme brať do úvahy dobu, silu príbehu, nič. Hlavné, že je 500 stihov za sekundu na jednu reťaz, pôsobí to strašne cool. A ešte je to k tomu aj televízny film. Ľudí za takéto niečo by mali trestať.
Jurský park 3 (2001)
Priemerná marketingová jednohubka, pre mňa dokonca pozerateľnejšia ako prehypovaná dvojka. A to určite aj kvôli návratu Sama Neilla namiesto Goldbluma. Vzťahy a ciele naplnené v tom najjednoduchšom slova zmysle, pár krásnych záberov a pár zaujímavých scén. Rozhodne ale dobre, že po tomto filme nasledovala dlhšia pauza. Len nerozumiem tri mená podpísané pod scenárom. Nolan sa v kresle obracia.
Pomsta mŕtveho muža (2013)
Škoda tejto priemernej záležitosti. Film začína veľmi dobre, dlho nechá diváka váhať aj v oblasti vytvárania vzťahu s Noomi. Po prvej tretine ale presne vieme o čo komu ide, karty sú vyložené a nadchádzajú dve tretiny, ktoré už ničím neprekvapia. Je to škoda, scenáristicky sa z toho dalo vyždímať oveľa viac. A to finále beriem ako dobrý vtip. Lebo keby nie, dám 2 *.