Recenzie (591)
Predátori (2010)
Konečně opět v džungli. Potěší i slavné tváře, triky taky na dobré úrovni. Ale taky nepřináší moc nového a vlastně to jen kopíruje jedničku.
Predátor 2 (1990)
Takový sešup jsem nečekal. Predátor ve městě mi nějak neseděl, i když to zní jako zajímavý nápad. Akce je zde taky, ale nějak se mi zkrátka nelíbila. Postavy které zde jsou mě buď štvaly, nebo nezajímaly. Oproti kultovní jedničce dosti zaostává i když katastrofa to samozřejmě taky není.
Predátor (1987)
Zde máme vynikající akční film. Arnold ve formě, kulky ze zbraní lítají že by pokáceli celý prales. Tenhle film přesně ví co chce divákům nabídnout a dává jím to naplno.
Votrelec: Covenant (2017)
Tak tady už se Scott neměl znova vracet. Chtělo by to asi vetřelce nechat v klidu spát. Není to sice hrůza, to vůbec ne. Film je pěkné sci-fi, ale z mého pohledu to nepřináší nic ví než Prometheus.
Prometheus (2012)
Chtěl jsem něco jiného. Čekal jsem něco jiného. Sice to dokresluje události vetřelce ale na druhou stranu se mi tohle zdá jako zbytečné dokreslování. Nebo možná ne úplně zbytečné ale takové nudné. Film držel mojí pozornost asi prvních 20 minut a potom už moje pozornost kolísala podle toho co se zrovna dělo.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Čekal jsem to podle reakcí o dost horší, ale nakonec jsem byl vcelku spokojen. Pro mě oproti předešlému dílu zlepšení ohledně akce a hlavně triků. Viděl jsem pouze prodlouženou verzi. U mě to táhne dolů nakonec nevyužitý a podivný kříženec vetřelce na konci filmu a sexuální narážky (které jsou asi jenom právě v prodloužené verzi?) které mi do tohoto typu filmu nesedí.
Votrelec ³ (1992)
Zasadit děj do věznice byl dobrý nápad. Bohužel jde vidět že film měl při výrobě problémy. Dále co mě dost mrzí je vetřelec, který je v některých záběrech docela dost horší než v předešlých dílech.
Votrelec 2 (1986)
Toto pokračování se řídí heslem že větší je lepší. Takže je tady víc vetřelců a taky akce. Rozšířená verze filmu dost pomáhá. Ale opět stejně jako u prvního dílu mi něco chybí. Nebo možná zbytečně přebývá. Nemůžu se zbavit pocitu že akce je taková mírně nezáživná.
Votrelec (1979)
Pěkně natočeno, atmosféra výborná. Scott dělá co umí a dělá to parádně. Je to vlastně bezchybné, ale po konci filmu jsem měl stejně pocit, že mi něco malého ještě chybělo.
Vymedzený čas (2011)
Pro mě po delší době film s nějakým zajímavým nápadem. Nechápu proč jsem o tomhle filmu celou dobu nic neslyšel. Justin překvapil, Amanda ušla. Vcelku jednoduchý příběh, ale způsob jakým je zpracovaný a detaily které jsou do něho vloženy z celku dělají něco, co si člověk doopravdy užije.