Recenzie (1 007)
Rodinka úžasných (2004)
"Bobe!" "Děti, poslouchejte matku.." Scénu v jídelně si přehrávám už od dětství, kdykoliv jíme všichni pohromadě, a musím se při každém jídle tlemit. Anebo: "Kápě ne!"
Howlův kráčející hrad (2004)
Příběh zajímavý.. ale tuhle grafiku naprosto nenávidím.
Atlas mrakov (2012)
Chaotické a nudné - myslela jsem, že takový bude jenom začátek. Ale podržte se, lidičky, ono tomu tak bylo celý film.
Teletubbies (1997) (seriál)
Stačil mi jeden díl, který jsem viděla nedávno, a umírala jsem z těch jejich hlasů. Ale vzhledem k tomu, jak byli šerední, tak jim tu 1* dám.
On je žena! (2005) (seriál)
Chýlková si tu hvězdu ode mě zaslouží, že to vydržela.
Soudkyně Maria (2006) (relácia)
Odpornější babu vybrat nemohli...
Sila lásky (2005) (seriál)
Zajímalo by mě, kolik názvů ještě přibude! =D
Jetelín (2016) (seriál)
Konečně jsem to mohla rozdýchat. Myslela jsem, že mi asi praskne mozek, když jsem dosledovala první díl. Hrůza a děs. Češi by měli přestat natáčet ZBYTEČNÉ seriály!
Dánske dievča (2015)
Horšího hlavního herce vybrat opravdu nemohli. Ale dostává ode mě 1* za ten jeho "povedený" výkon, který mě chvílemi opravdu rozesmíval.
Kúzelná opatrovateľka 2 (2010)
Tady máme důkaz, proč by některé filmy měly zůstat bez pokračování...