Posledné recenzie (48)
Vo štvorici po opici 3 (2013)
musím povedať, že "trojka" sa mi páčila určite viac, ako "dvojka" :-) bolo tam veľmi veľa vtipných scén a dosť často som sa neudržal smiechu samozrejme spoločne s celou kinosálou :-) The Hangover je moja obľúbená "trilógia" a samozrejme bol dobrý nápad vrátiť scénu do Las Vegas - moje obľúbené mesto :-) ako povedal Stu, this place has to be burned from grounds :-) super - 5 stars!
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995) (seriál)
Tak toto je snáď najlepší Star Trek seriál ktorý existuje, všetky postavy sú naozaj veľmi dobre hrané a k tomu mi príde Kathryn Janeway ako najlepší kapitán celého Star Trek Universe :-) dal by som tomu 6*!
Lovci gangstrov (2013)
priemerný gangsterský film s peknou herečkou Emma Stone, inak sú scény až príliš predvídateľné, celkovo je to dejovo málo prepracované. Kladne môžem hodnotiť len smrteľné scény (úvodná bola celkom zaujímavá :) ) 3 hviezdičky za Los Angeles, Hollywoodland, peknú herečku a zaujímavý gangsterský prízvuk postáv :)