Recenzie (8)
Blbý a blbší sú späť (2014)
Už nikdy sa nenechám ovplyvniť inými komentármi na csfd! Pre ne som si skoro nechala ujsť túto úžasnú dvojku. Som nadšená. Už dlho som sa tak kvalitne nesmiala a to pomaly v dvojminútových intervaloch. Neviem ani ako nazvať tento tip humoru, ale milujem ho. Konečne echt komédia, po ktorej som odišla z kina s boľavou bránicou. Bála som sa, že dvojka ma sklame, tak ako to zvyčajne býva, ale miestami som uvažovala, či nie je dvojka ešte lepšia než jednotka. Neskutočné herecké výkony Jima a Jeffa. Super.
Fontána pre Zuzanu III (1999)
Nechápem, naozaj nechápem, prečo je tento film tak zle hodnotený. Sú to určite predsudky a hodnotenia od ľudí, čo si pozreli možno 5 minút a kritizujú všetko, každú hlúposť, čo nájdu. Treba si to totiž najskôr pozrieť a trošku sa zamyslieť, čo je dobrý film. Sto ľudí sto chutí, ale tu jeden po druhom hádže odpad ani nevie prečo. A no a čo, keď je to trojka, má to nápad tak prečo nie. Je tu krásne exotické prostredie Afriky, nápaditý a zaujímavý dej, krásne pesničky, romantika, plnohodnotné myšlienky zo života. Krásne. Podla mňa je trojka najlepšia. 5 hviezdičiek :-)
Nový svet (2005)
Tento film ulahodí skôr dievčenským romantickým srdciam. Aj keď som čakala niečo úplné iné, viac dobrodružstva, akcie a bojov, nemám čo vytknúť. Lyrické filmy mám rada a New World bol priam preplnený množstvom krásnych slov, úvah a myšlienok.
Jankove hračky (1984) (TV film)
Naozaj krásna vianočná rozprávka, ktorá ma úplne dojala. V jednoduchosti je krása.
Ľadové kráľovstvo (2013)
Veľmi pekná muzikálna Disneyovka s kusom romantiky. Najviac u mňa bodujú vtipné komentáre vydareného snehuliaka Olafa.
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Tento animovaný film som ako malá pozerala dvakrát denne. Pre mňa je to kráľ medzi pixarovkami hlavne vďaka animovanému prevratu. Skvelý nápad, krásne prepracované hračky a efekty, úžasná hudba a zaujímavý dej.
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
Klasický, animovaný seriál, ktorý by sa mal púšťať povinne deťom v základných školách. Veľmi zábavnou a hravou formou odhaľuje tajomstvá ľudského tela. Mnoho som sa vďaka nemu ako malá naučila.
Gravitácia (2013)
Mám rada filmy, ktoré má dokážu očariť aj bez náročného deja, spleti vzťahov a množstva postáv. Tento film je jeden z nich. Jeho napínavý dej ma pribil do kresla a skoro bez pohnutia tela som ho celý zhltla. Je to priam úžasný vesmírny zážitok. Navyše u mňa boduje hlavne jeho happy end.