Obľúbené filmy (10)
Klub bitkárov (1999)
Pro mě Klub rvačů není jenom dokonalý film, který je po každém shlédnutí lepší a lepší. Je také portrétem doby ve které žijeme a dost hnusně nám ukazuje také jak žijeme. Tento film mi úplně vstoupil do duše a jeho filozofie a přístup k životu je mi opravdu blízký.
Skrytá identita (2006)
Dokonalý remake, který časem zkultovní. O tom žádná.
Dvanásť opíc (1995)
Jak už bylo kdysi řečeno v cinemě, tento film je dokonalý diamant, ve kterém má každá mala plocha a odraz svůj význam a nic není ponecháno náhodě. Jedno z nejlepších a nejdivnějších sci-fi, který nemá jen jedno řešení.
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Zásadní film dobrodružného žánru, který se stal vzorem pro všechny ostatní. Jedním slovem Kult.
Forrest Gump (1994)
Skvělá knižní satira, přetavená filmem v humorné melodrama. Nicméně pořád svůdný film co nikdy neomrzí.
Legenda o vášni (1994)
Dokonalý romantický velkofilm, který mě dostal hlavně emocionálně.
Moulin Rouge (2001)
Dokonalost! 11 krát viděno v kině!! Postmoderní pseudomuzikál balancující na hraně kýče a přitom objevující nové možnosti reinterpretace.
Sunshine (2007)
Sunshine není dokonalý film a možná ani originální. Ale má své velice specifické kouzlo, který z něj dělá hvězdu alternativního sci-fi žánru.
Strážcovia (2009)
Nejodvážnější komiksová adaptace a filmový propadák, který směle poukazuje na tupost davového diváka a pravě proto je pro mě skvělou žánrovou kuriozitou.
Temný rytier (2008)
Temný bad-ass thriller, který se žene kupředu jako tsunami. Dokonalý superhrdinský film.