Posledné recenzie (99)
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Miluju Spider-Mana, není lepšího superhrdiny, ale tohle bylo velmi překombinované a nepřehledné. Jsem velmi zklamaný, sázelo se na odkazy, camea a hlavně naprosto bezduché omalovánky, jak na LSD. Film je zcela průměrný, až podprůměrný, za mě nejhorší Spider-Man. 50%
Transformers: Monštrá sa prebúdzajú (2023)
Extrémně nudný a nijaký film. Ta “jiskra”, se kterou se nesly předchozí Transformers filmy od “KABOOM” Míši Zátoky se nekoná. CGI otřesné. A fakt, že ve filmu o obřích bojových robotech jsou nejvíce funkční postavy ty lidské, tedy hlavně sympaťák Noah v podání Anthonyho Ramose, je fakt žalostně špatný. Film jsem upřímně neměl chuť dokoukat. Už dlouho se mi nestalo, že film nebudu chtít shlédnout dokonce. Nekoukatelné, nezajímavé, ošklivě vypadající. Mé procentuální hodnocení je 10% a tudíž dávám ODPAD.
Encanto: Čarovný svet (2021)
Osobně velké zklamání. Otravné, nepřehledné písničky. Naprosto nudný děj a celkově film na mě působí děsně nezáživně. Audiovizuální podívaná plná barev se zde sice nachází, ale na rozdíl od mnou oslavovaného filmu Coco se zde barevná paleta míchá tak, že se mi místy nedařilo rozeznat postavu od stromu (přeháním). Hlavní postava mi přišla nesympatická a neměl jsem z ní pocit oné roztomilé pohádkovosti a roztomilosti. Vypadala až moc obyčejně, moc lidsky a to se mně do tohoto šálku Disney pohádky nehodí. Toto se pohádkovému velikánovi, dle mého názoru, nepovedlo. 0/10 :(
Posledný denníček (20)
Top 3 nejlepší a nejhorší filmy roku 2016
Nejlepší:
1) Captain America: Civil War
2) Fantastická Zvířata A Kde Je Najít
3) Batman V Superman
Nejhorší:
1) Buchty a Klobásy
2) Grimsby
3) Rogue One: A Star Wars Story