Relácie (9)
Kto prežije (2000)
Áno, šéfe! (2009)
Koukám na to protože mě to baví, Zdéňa ukáže fígle a dá rady, do toho pustí nějakou hlášku a má zdravý pohled na věc a podnikatelský myšlení, co vylepšit a za jakou cenu.
Partička (2011)
Někdy excelentní zábava a někdy trošku zoufalost, ale hlavní je, že to pobaví.
Hry bez hranic (1965)
Talk show Jana Krausa (2010)
Jak z člověka známého nebo neznámého nebo je v něčem dobrý udělat totálního debila před celým národem, ne vždy se to povede, někdy, když ty lidi nemají v hlavě úplně nasráno to dokáží otočit a pak mě to dost baví, protože pak pan Kraus musí pořádně argumentovat, aby i on nebil za debila. Ze začátku výborné, teď už to dost klopýtá i té zábavné složky ubylo, což mi celkem vadí.
Nutné k přežití (2006)
Prostě borec, ten jeho štáb to asi nemá vůbec jednoduchý, byly i horší díly, ale byly díly, kdy jsem nevěřícně kroutil hlavou a říkal si: "To si ze mě dělá prdel"! Asi normálnímu smrtelníkovi je to k ničemu, ale pokud je člověk dobrodruh a cestovatel, tak mnohdy užitečné fígle.
Na stojáka (2004)
Tohle já můžu, jsou slabší výstupy, ale jsou mnohdy tak dobré, že se jen brutálně směji a nemůžu popadnout dech.
Conan (2010)
Přišel na to, jak si z každého udělat děvku, za to ho uznávám. :D