Recenzie (264)
Invázia (2007)
Sneslo by to tak o 20 minut delší stopáž, ale jinak perfektní! Neokoukaná dvojice Kidman/Craig funguje skvěle, režijně zvládnuto a i když má kratší stopáž své nevýhody, tak má díky tomu film parádní tempo! Bohužel nárok na ''velkofilm'' si to dělat nemůže...
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Další pokus o českou kriminálku, která by měla konkurovat americkým. Tentokrát to na mě sálá ambicí dotáhnout se na Myšlenky zločince a to se určitě nepovede... Největším kladem je zde Ivan Trojan, který je hodně uvěřitelný a jeho postava je dobře napsaná. Zbytek působí hodně rozpačitým dojmem. ''Zvěrokruhová'' zápletka přitažená za vlasy a závěrečná ''honička'' těžce nezvládnutá. S přísnějším hodnocením počkám na další díly. Zatím průměr.
Exodus: Bohovia a králi (2014)
Na tohle jsem se opravdu hodně těšil a nízká hodnocení mě celkem zarazila. Nicméně jako vždy jsem moc nedal na zdejší procenta a jako vždy se vyplatilo. Za mě je to skvělý! Exteriéry, kostýmy, !!! EGYPTSKÉ RÁNY !!! , kamera,... To vše nemělo chybu. Hlavní dvě postavy byli taky skvěle zahraný. Nedostatky vidím hlavně v absolutním opomíjení vedlejších postav, které jsou zde opravdu jen aby se neřeklo. Za to o hvězdu méně.
Annabelle (2014)
Leonetti se ve všech rozhovorech chlubí kamerou a napětím. Já bych to nazval nudou a zbytečným protahováním scén. Tohle považuji za jednu z největších slabin filmu. Strašně dlouho trvá, než se něco stane. Podle mě těžce nedůstojný prequel ke skvělému Conjuring.
Ouija (2014)
V letošní velmi slabé úrodě hororů je tohle v tý lepší půlce.
Zombeavers (2014)
Přesně taková ptákovina, jakou jsem čekal, ale koneckonců proč ne? Bobři udělaný šíleně, samej sex a narážky na něj, hezký holky - prostě nenáročná zábava pro náctileté. Nejvíc se mi na tom líbí, že se film sám nebere vůbec vážně.
Útek z väzenia (2013)
Výborný 'prison-break' film a navíc duo Arnie/Sly nikdy nezklame!
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Kdo čeká inteligentní thriller bude zklamán. Kdo si k tomu sedne za účelem vidět akci, bude mít otevřenou hubu! Je to zběsilý a nezastaví se to ani na vteřinu a to byl taky účel filmu, takže výsledek super. Navíc skvělý Statham!!
Equilibrium (2002)
Skvělé sci-fi, na kterém mi vadí jediná věc - v soubojích je to těžká vykrádačka Matrixu !!!! V podstatě jen kvůli tomu hvězda dolu.
Roseanne (1988) (seriál)
Nejhorší sitcom ever... Nezasmál jsem se u jediné scény. I těch 47% je moc.