Obľúbené seriály (10)
Mentalista (2008)
Dva a pol chlapa (2003)
Priatelia (1994)
Comeback (2008)
Mŕtvy bod (2015)
Komisár Rex (1994)
Stranger Things (2016)
Nemám slov, jednoznačně nejlepší seriál r. 2016 a vůbec 21. století. Bratři Dufferovi, prostě ví jak na to, od prvního dílu, musím říct, že mě to neuvěřitelně vtáhlo, do děje. Prostě a jednoznačně, SUPER, ani těch 5* na to hodnocení nestačí, za mě rozhodně 10z10 (děj, postavy, scénář, efekty, atmosféra, prostě super!!!) Všem, kdo ještě neviděli, doporučuju. OMG, ať už je konečně ta 3. řada!!!