Recenzie (584)
Adela ešte nevečerala (1978)
Výborná komedie, které dominují herecké výkony Dočolomanského jako kladného hrdiny a Kopeckého jako záporáka. Za upozornění stojí i začínající Konvalinková a její otec Pešek. Prostě skvělá zábava, kterou byste si neměli nechat ujít.
Aféra Thomasa Crowna (1999)
Film, který pohladí na duši. Takovýchto pohodových děl(nebo jak to nazvat, nenapadá mne lepší výraz) by se mělo točit víc. Brosnan role šarmantních mužů opravdu umí a navíc mám rád chytré scény, kterých tenhle film obsahuje hned několik. Russo má opravdu pěknou roli(akorát mi občas přišlo, že má na ústech moc rtěnky, ale to je spíš chyba maskérů), takovou fajnovou, sympatickou.
Agent WC-40 (1996)
Jasně, je to slabší než Bláznivé střely, ale o málo - pořád se jedná o velmi vtipnou a nadprůměrnou parodii.
Ako básnici prichádzajú o ilúzie (1984)
Díl, který se mi líbí nejvíc - ohledně hodnocení není co řešit.
Ako básnikom chutí život (1987)
Velice povedená trojka. Věrně zpodobňuje utrpení socialistického zdravotnictví v tehdejší době.
Ako dostať otecka do polepšovne (1978) (TV film)
Asi nejlepší český dětský film 70. let, víc není třeba dodávat.
Ako prísť o muža za 10 dní (2003)
Přiznávám, že Kate Hudson svým herectvím a zjevem vytáhla ze mě o hvězdičku víc než bych dal normálně. Některé scény jsou opravdu výborné(karetní hra). A jen tak mimochodem, scénář psal asi newyorský patriot, protože Knicks opravdu momentálně nemají na to, aby vyhráli v play-off konferenci (a hráli finále celé NBA).
Ako svet prichádza o básnikov (1982)
Začátek životní cesty Štěpána Šafránka, aneb jak je těžké upozornit na sebe talentem na malém městě.. Slibný rozjezd, ale o kousínek slabší než další díly.
Ako utopiť dr. Mráčka alebo Koniec vodníkov v Čechách (1974)
Další originální komedie této doby. Velice dobré.
Ako vytrhnúť veľrybe stoličku (1977) (TV film)
Poledňáková rodinné komedie uměla točit, tohle je důkaz.