Recenzie (202)
Čierna krv (2007)
Fantastická kinematografická práca.
Zprávy ze světa (2020)
V skutočnosti by som dal tri hviezdičky, ale je to u mňa skôr také na tri a pól, keďže niesú možnosti takéhoto hodnotenia, ubral som sa ku štyrom, aby som toto ľudsky pekné dielo ohodnotil lepšie ako je terajší priemer. Hanks klasika, jemu nejde nič vytknúť.
Kosmos - časoprostorová odysea (2014) (seriál)
Definitívne, jeden z najdôležitejších dokumentárnych cyklov, ktoré som kedy pozeral. To, ako sa človek pri poznávaní takto podaných informácií cíti bezvýznamne a malo, no pritom to pozdvyhuje na spirituálnej úrovni vnímania sveta, vedy, života, samého seba. Úžasné
Wonder Woman 1984 (2020)
Myslím si, že Jenkins by už nikdy nemala robiť žiadny film...
Poľovačka na Santu (2020)
Trailer lepší ako film a to niekoľkonásobne. Celé je to také dáke, nudné, fádne. Škoda.
Muž menom Ove (2015)
Ja nerozumiem aký necitlivý človek bez kúska empatie dokázal dat tomuto filmu menej ako 4 hviezdy 😀. Absolútne bravúrne spracovaná tragi komédia. Výborné. Tak ľudské. Silné.
Lovecraftova země (2020) (seriál)
Slušné fantasy, zo začiatku trošku to vyzerá nebezpečne na hrozné klišé, a prvá časť vyzerá odradivo, ale ono sa to zlepší, a vlastne druhá polka série je vážne, vážne dobrá...
Boratův navázaný telefilm (2020)
Smial som sa často a veľmi nahlas.
The Morning Show - V temné noci duše je vždy 3:30 ráno (2019) (epizóda)
Dospelejšie ako som čakal...
Vychováni vlky (2020) (seriál)
Nieje to seriál pre ľudí ktorí nevidia myšlienky ktoré sú jasne viditeľné pre človeka ktorý poslúcha a pozerá. Je to skvelé sci-fy.