Recenzie (47)
Komorník (2013)
velice zajimavy film o muzi ktery zazije 7 prezidentu...dosti mi to pripomina film Forrest Gump takovy americky dějiny v kostce :)
Kontraband (2012)
Walberg,Beckinsale a dalsi...rikam si to by mohla bejt pohoda....po polovine jsem to preskakal na konec....
Fízli zo zálohy (2010)
tezka ale opravdu tezka kravina kterou jsem opravdu necekal a uz vubec jsem necekal ze se ji necha propujcit Walberg...
12 kôl (2009)
musim se priznat ze jsem si zprvu rikal tywe zapasnik z wrestlingu to bude kravina....Naprosta BOMBIcka tenhle film.Klasicka zaplatek - nestastna nahoda...zlej vzal neco hodnymu....hodnej mu vyhrozuje...a klasickej happy end ale proste u takovych filmu nemusite ani moc premyslet...
Prepadnutie 2: Temné územie (1995)
povedej akcnak kterej se vam neohraje. PS:Kdo je Casey kurva Rybak :D
Muž so znakom smrti (1990)
jeden z seagalovych povedenych filmu.
Rivali (2013)
Ron Howard + Hans Zimmer + vynikajici námět = perfektni oskarovy film. Kdo se zajima o F1 te doby nebo jeste v lepsim pripade zil v te dobe, vrele doporucuji. Daniel Bruhl bravurne zahral Nikiho Laudu.Cely film podtrhuje jako vzdy hudba od Hanse Zimmera.
Unesené (2013)
Tema silne a hnusne.Herci vyborni...Film po kterem vam nebude dobre ale budete ho chtit videt znovu...
Krvavá neděle (2002)
jeden z nejlepsich Britskych filmu...Pokud se chce clovek bat, chce byt skliceny v kresle a pritom se trast tak se staci podivat na tento film...
Najvyššia ponuka (2013)
Pokud uz mate po krk akce ve filmech v kinech neni nic lepsiho si zajit na neco klidnejsiho. ,,Klidnejsiho,, Ze zacatku nevina pomoc Virgila Oldmana a duverivost svemu kolegovi Robertovi se razem otoci proti nemu.Film je od zacatku az do konce poutavý, jedine co mi jak to rict vadilo ze v restauraci noc/den nebylo slyset ceskeho slova coz spise zamrzi nez nastve.