Recenzie (302)
Svitanie (2009)
Průměrná upírovina, dobře obsazená
Nebuďte spiaceho policajta (1988)
Dobrá hlaška filmu: Svědek: "Už jsem vše řekl támhle panu Mercedesovi a Benzovi" Policajt: "Jenže já sem Alfa támhleto je Romeo" :)
Podporujte svého pistolníka! (1971)
Punc komedie bych tomuto filmu rozhodně neudělil, nenapadá mě žádná zábavná scéna, která by se tu objevila, podívám se na předchůdce "Podporujte svého šerifa", který má o hodně vyšší skóre a snad nebudu zklamán.
Súkromné neresti (1997)
Rozhlasový moderátor co si nebere servítky, silný kafe pro americké puritány :) Zaslouží si víc takovejch !!!
Útek na Horu čarodejníc (2009)
Jako odpočinková opičárna je to good, největším problémem tohodle filmu je hudba, která vůbec nepodrhuje napínavé scény, takže všechno spíš jen tak prošumí.
Pustit žilou (2008) (relácia)
Tak tohle je velkej kotrmelec stranou v podání "Žíly". Cukla se od Suchoše a Genzera a nedopadlo to rozhodně dobře, doufám že jí to odradí od podobných nemístných nápadů :)
Dům snů (2009) (relácia)
V Americe tohle možná žerou, ale tady u nás ?! Pořad určený pro hodně malé procento populace, blížící se spíše k nule!!!!
Volanie divočiny (1966)
Hodně profláklej příběh o snaze vrátit lvici do divoké přírody. Pěknej příběh, pěkně natočenej, jen nepatří mezi mé oblíbené šálky kávy.
Chi bi xia: Jue zhan tian xia (2009)
Oproti jedničce přidávám hvězdu navíc. Tohle bych na Johna Woo netipoval, a to jsem od něj už něco málo viděl, nicméně v titulkách je uvedenej jako rejža, takže mi nezbývá než věřit.
Horton (2008)
Pěkně je to naanimovaný, ale to je tak asi všechno, příběh pokulhává, sem tam i úplně umře :)