Posledné recenzie (8)
Terapia Braňa Mojseja (2012) (relácia)
Múdrosti človeka čo sa hodil do vody, skúsil utopiť ale povstal ako kinematografický Ježiš. Klobúk dole, 5 hviezdičiek.
Watchmen (2019) (seriál)
Wow! Watchmenov som chcel po prvých 2 epizódach odpísať, keďže v nich takmer žiadna scéna nenadväzovala na inú. Pri prvom "vodítku" v 3. epizóde som už ale bol namotaný, kvalitný príbeh s dych-berúcim zakončením. 5/5 seriál, nakvalitnejší seriál "podľa komiksovej predlohy" aký kedy vyšiel
Vikingovia - V predvečer (2017) (epizóda)
Tvorcovia seriálu využili potenciál Ivarovej postavy naplno. Výborný diel (čo už nie je nič nové, druhý polovica série je proste skvelá) ktorý nás prichystal na finále. Teším sa