Recenzie (22)
Sex v meste (1998) (seriál)
Žeru je!!!!!!!!!!!
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Hodinu a půl člověk čeká než se něco začne pořádně dít a pak konečně příjde na Arénu a než se člověk vzpamatuje je konec... Vždyť v tomhle díle se nedělo nic mimořádného :-( Budu si muset přát na Vánoce knižní podobu, abych potlačila zklamání ze druhého dílu - ten první díl měl, alespoň nápad... Ale efekty dobrý :-) A to jsem čekala celej rok nedočkavě na druhej díl - první díl nemá konkurenci, za můj názor tenhle díl je pomalu filmová katastrof!!!!!a
Spring Breakers (2012)
WTF???? Sex, drogy, alkohol a de*ky - to je dnesni svet, ale ten pribeh proste WTF????
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Tohle neni salek me kavy... Jejich humoru jsem se ani jednou nezasmala, pro me to nemá uroven a hlavne mě serial desnym zpusobem nudil... Ale kazdyho bavi, neco jineho, takze pokud se to nekomu libi tak mu to neberu:-) Pro me to patri k nejhorsim serialum co nemaji srdce...
Tiesňová linka (2013)
Velmi dobrý thriller, se zajímavým příběhem. Každý z nás asi někdy volal na 112, alespoň se může člověk vžít do kůže operátora - není co závidět. Postupný náběh filmu, kde se asi od půlky opravdu člověk nenudí a je napjatý. Přítelkyně s sebou i párkrát trhla :) Označil bych cca 90%, pravda Tarantino to není ale celý film měl příjemný drive a postupně se rozjížděl na plné obrátky a zakončil nečekaným koncem OKO ZA OKO ....
Krok za krokom (1991) (seriál)
Tohle mě vždycky pobaví :-) uuhhahaha
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Sen každého dítěte- čokoládový ráj Pana Wonky:-) Výborná oddychovka. Vtipné zpracování a dojemný příběh skromného chlapce.
Temné tiene (2012)
Zajimavé téma, ale stacilo to videt jen jednou :-/
Nedotknuteľní (2011)
Nedotknutelní - film mě vubec nezklamal!!!!! Emotivní, humorný a smutný v jednom... Pravdivý příběh většinou nikdy nezklame - volba herců výborná :-)
Divosi (2012)
Někde je mnohoženství a tady je mnohomužství... Sex, drogy, alkohol... každý si příběhu příjde na své.