Recenzie (43)
Prasiatko Babe v meste (1998)
Nemůžu si pomoci, ale já to mám rád. Je pravda, že s prvním dílem se tento podivný film nedá srovnávat, ale... právě jeho jinakost a úmyslná ujetost se mi moc trefila do nálady.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Po prvotním šíleném nadšení se vracím na Zem a snižuji z maxima na čtyři "hvězdičky". Ano líbilo se mi to, což jsem skutečně nečekal. Ale film nepřichází s opravdu něčím nevšedním, skutečně nečekaným. Je to pohodová akční jízda, doslova. Tak propracované automobilové kreace, kde mozek nerozpozná co je a co není jen digitální divadlo, se vidí málokdy. Audiovizuální žně, gradované v akorátně nepříliš dlouhé stopáži. Že v nich chybí děj? To je pravda. Ale vše uteče takovou rychlostí, že si to člověk přizná až na blížícím se konci. Co ale taky čekat od nového pokusu o Šíleného Maxe? A tentokrát to Millerovi konečně žeru ;)
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Jedno z nejzábavnějších Céček, co jsem kdy viděl. Označení horor / sci-fi neberte rozhodně vážně. Tohle je parodie na sebe sama a na první díl ;) Po pár pivech jsem se neskutečně bavil :D Steve z BH90210 s motorovou pilou proti žralokům!!! :D
Žralokonádo (2013) (TV film)
Jedno z nejzábavnějších Céček, co jsem kdy viděl. Označení horor / sci-fi neberte rozhodně vážně. Tohle je parodie na sebe sama ;)
Dráčik (1975) (seriál)
Dětství mám spojeno se hromadou krásných animáčů a dráček Soptík patří k těm nejlepším. Vynikající dabing pana Vladyky a Sováka se spoustou dalších hereckých hvězd kvalitu jen podtrhl.
Star Trek: Vesmírna stanica DS9 (1993) (seriál)
Téma i umístění seriálu je hlavně v pokročilých sériích zajímavé. Na posádku se (kromě asi nejnesympatičtějšího kapitána všech dob) dá zvyknout a některé postavy, jako ferengského barmana Quarka, si člověk dokonce oblíbí. Zápletky jsou trošku plitké a z postav jsou ke konci až moc velcí "machři" na cokoliv (geneticky upravený doktor???). Co je bohužel úplně příšerné je každopádně český dabing... Herci odvádí klasicky kvalitní práci, to ano, ale překladatelé si zde zaslouží dostat pomalu pár facek. Perly tipu "Volám na Bridge." jsou na denním pořádku a narušují tak atmosféru seriálu. Proto doporučuji spíše originální znění.
Vlk z Wall Street (2013)
Filmu v mých očích škodí přehnaná stopáž, kdy se sice neustále něco děje, ale chybí mu tak větší spád a drama. Skvěle natočené i zahrané, ale o půl hodinky méně a byl bych spokenější. Souhlasím s uživatelem POMO, že Prokletý ostrov na dlouho zůstane nejlepším počinem dua DiCaprio Scorsese.
Deň nezávislosti (1996)
Skvělá odpočinkovka. Film u kterého mi nelogičnosti i přehnaný patriotismus absolutně nevadí, protože prostě baví. A Brent Spiner neboli Data z Nové generace překvapil snad nejvíc - vůbec jsem ho nepoznal :D
Casper (1995)
Přiznám se, že jako malý jsem na konci v kině opravdu brečel... Krásný dětský film a to i po těch letech.
Rodina Addamsovcov (1991)
Krásně morbidní komedie. Atmosféra, připomínající Burtonovi filmy s osobitým černým humorem, k rodince prostě sedí. Takové filmy režisérovi "padnou do ruky" a přál bych mu takové tvorby povícero (MiB do této kategorie naštěstí patří). Podobně stylizovaných filmů nejen od pánů Sonnenfelda a Burtona, povzbuzující lidskou (až dětskou) představivost, by nebylo vůbec k zahození.