Recenzie (641)
Muži v nádeji (2011)
Na české poměry podezřele příliš kvalitní. Místo stupidní komedie o nevěře, se konala celkem nečekaná moralizace postavena na pevném základu kvality výběru herců. Milé a nevtíravé.
Miss špeciálny agent 2: Krásna a nebezpečná (2005)
Slečna Drsňák 2: Ještě blbější
xXx (2002)
Celý tenhle paskvil vystihují pražští měšťáci s filetou a bazukou v kufru. Strašná sračka vážení.
Stephanie (1995) (seriál)
Ale notak. Byla to excelentní sračka, ale zase z toho nedělejte zhoubu filmového průmyslu. Jsou tu daleko zásadnější fékály, které si tu vydělaly mnohem více pozornosti.
Šialené rande (2003)
Tohle je přesně ten typ sračkovních komedií, které se sebevíc snažím dodívat, ale nejde to. Ta ukrutná trapnost, se kterou se tady snaží propasírovat ten debilní humor, je naprosto tragická. Kdybych to zkrátil do jedné věty "jeden debil vedle druhého". Bohužel, takhle vysoká humoristická laťka, je mi cizí.
Štvanec (2012)
Ano, toto je dobrý film, v kontextu s anglickou tvorbou je to !!kurva dobrý film!!. Nebýt tam jedno ale, ne dost velké, abych to spláchl do hajzlu. Nevím, kdy už režisérům, zvukařům, střihařům a té další verbeši, kvůli které jsou filmy čímdál dražší dojde, že dřevěné dveře JDOU prostřelit automatickou puškou (a těžko se za ně schováš)... že sklo z auta při rozbití, opravdu nevydává zvuk řinčejícího skla... že auto které smykuje na trávě, opravdu nevydává kvílející - ječící zvuky zběsile se pálících pneumatik... že poloautomat se závěrem vzadu, opravdu nevydává pří stisknutí spouště cvakající zvuk (asi jsou hoši staršího vydání z dob revolverů?) ... že motorové vozidlo opravdu, ale opravdu, na rovince nedohoní druhé motorové vozidlo, které má o 3 třídy vyšší výkon... Bohužel tyhle výstřelky, jsou extra do očí bijící a zřejmě si s tím (ne jen v tomhle filmu) současné produkce hlavu nelámou, škoda, tyhle debility degradují filmy o třídu níž. Jinak se ale jedná o poctivou policajtskou akčňárnu (opravdu škoda těch chyb)... 3,5* zaokrouhleno nahoru, jen pro UK
Mama (2013)
Posledních 15 minut tutově zabíjí jinak solidně odsýpající nadprůměrnou lekačku. Zbytečně moc jednoduché a hloupé, z kina sem odcházel spíš zklamaný.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Celkově nemám moc co vytknout, pouze sem zklamaný, že za těch 10 let se digitální efekty nikam výrazně nepohly. Konečná scéna draka ve zlatě, je jako z 20 let starého traileru na počítačovou hru. V tomto ohledu velmi slabé. Na pokračování se ale určitě těším.
Chata v horách (2012)
Takhle debilní příběh a následnou zápletku, která vzhledem k nudnosti jednolivých postav, přichází až velmi pozdě, jsem dlouho neviděl. Animace příšer je děsná. Hodnocení filmu, si nedovedu rozumě vysvětlit.
Teror vo vlaku (2002)
Tenhle víkend sem asi někomu něco musel provést, protože na co se podívám, to stojí za totální hovno. Tohle byl ale při nedělním večeru, totální vrchol (a to proti JCVD většinou nic nemám).