Recenzie (158)
O.C. California (2003) (seriál)
Moc na taketo serialy nie som, ale toto bolo fakt prijemne spestrenie poobedia pocas ucenia sa na statnic. Lahke, oddychove, nevtierajuce sa, sice som nevidel komplet (4.seria chyba - ale co som cital recenzie tak je posledna seria uplny bullshit) ale davam tomu 3,5 + 0,5 za mishu barton, ale nie je to za jej herecky vykon :)
Takí normálni zabijaci (1994)
stona iba stoned ;)
Súboj titanov (1981)
svojej doby grandiozny, velkolepy a epicky. S odstupom casu stale ale vo mne nieco ten film zanechal a vzdy si ho preto rad pozrem...
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
uz dlho som sa takto nezabavil, neoddychol a nezasmial sa pri nejakom filme
Horizont udalosti (1997)
az na ten koniec to bola mnamka :) styri a pol
Donnie Darko (2001)
prve pozretie - 5/5, druhy krat som videl DC a dal by som najradsej 6/5... takze asi tak, filmu nie je co vytknut po ktorejkolvek stranke
Mŕtvy muž (1995)
Dalsi z filmov zo zlatej ery Johnnyho Deppa... no padal som prdel, taketo podanie westernu som este nevidel. Ziadny nalesteny john wayne, ziadne dobro vs. zlo, proste tvrda a kruta realita..
Akira (1988)
majstrovske, dokonca to predstihlo aj Ghost in the shell...
Super poliši (2001)
no tieto typy komedii vacsinou odsudzujem dopredu, ale tato ma celkom prijemne pobavila
Akčné komando (1997)
degenerovana sracka... Kto im na to dava peniaze?