Obľúbené filmy (5)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Mechanický pomaranč (1971)
Resident Evil (2002)
Ponorka (1981)
Leon (1994)
Skvelý počin, skvelý režisér, skvelé herecké obsadenie, proste nádhera. (Keď som videl tento film prvýkrát /niekedy v ´95/, tak som sa chcel stať nájomným vrahom :-), prešlo ma to však už na druhý deň, keď som vzduchovkou nedokázal trafiť ani terč :-))