Recenzie (54)
War Machine (2017)
Vzdal jsem to po hodině, hrozná nuda.
Buster's Mal Heart (2016)
Celých 90 minut člověk čeká na nějaký závěr a pak se ani nedočká. Hlavní postava je zkrátka mešuge a mešuge je tedy i zakončení. Rami Malekovi tenhle typ postav ale jde, jak ostatně předvádí v Mr. Robot.
Operácia Anthropoid (2016)
Hvězda dolů za ten moderní poutač Pilsner Urquell, co mě v té Praze čtyřicátých let pěkně praštil do očí.
Bulvár (2014)
Film není špatně zpracovaný, ale příběh a rozhodnutí hlavního hrdiny se mi osobně natolik příčila, že to ve mně zanechalo jen nepříjemný pocit.
Dieťa 44 (2015)
Kniha se mi líbila. Film mi ale přišel dost útržkovitý, skákalo se zleva doprava. Scény, které jsem s v knize vychutnával, byly ve filmu odbyté během minuty. Buď to měli zkrátit, aby to byl laciný thriller, nebo naopak protáhnout.
Cesta na tajomný ostrov (2012)
Hrozně nevyužitý potenciál. Škoda toho.
Posledné hodiny Zeme (2011) (TV film)
Nevím, co ten film dává, ale smysl to určitě není. Od začátku do konce je to jedna velká ptákovina.
Pán Nikto (2009)
Film tak trochu z jiného světa.
Pod paľbou (2010)
Přišlo mi to krutě nezajímavý. Akce tam zas až tolik nebylo a konspirace je fajn, ale to je tak všechno...
Štvrtý druh (2009)
Zoufale mě to nudilo