Posledné recenzie (55)
Gran Turismo (2023)
S hrou Gran Turismo vyrůstám od dětství a od prvního dílu na PS1 až do současnosti, takže pro mě srdcovka a i když mě ve filmu trápily místy různé faktické blbosti, tak jako celek jsem si ho užil, bylo to pěkně natočené, místy jsem měl husinu a i slzu v oku z nostalgie a prostě z nadšení pro motorsport. Sice bylo od začátku vesměs jasný co čekat, ale i tak jsem odcházel z kina spoko :) dO_od to vystihl dobře
Other Space (2015) (seriál)
Zezatáčku jsem to vnímal jako tak nějak dostatečně dobrý, abych koukal dál, ale jakmile jsem trochu vstřebal ten koncept, tak se mi to hrozně začalo líbit a mrzí mě, že to skončilo. Normálně bych dal 4*, ale poslední díly byly za 5* a vzhledem k tomu, jak je to tu podhodnocený, tak lehce nadhodnotím.
Blokoti (2018)
Tři lilky??? :D Prej tam hrál John Cena, ale já ho neviděl ;)