Obľúbené filmy (10)
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Prostě nejlepší válečný film všech dob.
Godzilla (1998)
Na to,že to má být katastrofický film,tak se tam mihlo tolik vtipných chvilek,že mi to spíše připomínalo komedii.
Deň po tom (2004)
Emmericha mám rád právě kvůli těmto filmům 👍 Příběhově tupé až klišoidní, přesto drží diváka u TV, monitoru nebo plátna. Díky jeho vizi zničení světa, mě baví sledovat jeho tvorbu, tedy co zničí příště. Den poté má prostý příběh, plný klišé, ale kvalitních destruktivních scén tam je dost. Takže proč ne... popcorn do ruky, hezky se zachumlat pod deku a pustit si tento mrazivý biják na jeden večer. (viděno již několikrát od vydání👍)
Ospalá diera (1999)
Krásný horor od Tima Burtona.Rozhodně kdo neviděl,udělal chybu.
Kuriér (2002)
Manželský sľub (2012)
Pád Bieleho domu (2013)
Mě se film líbil,Gerard byl luxusní,ale spíše mi to připomínalo Smrtonosnou past,když sám dokázal porazit 48 korejců. Akční film to byl,krve bylo taky spousta,takže mé hodnocení se od toho taky odvíjí :-) Teď ještě zkouknout White House down a uvidíme,kdo zvítězí.
Smrť čaká všade (2008)
Smrt čeká všude- už název filmu napovídá,že smrt je všudypřítomná,zvláště v Íráku,kde nevíte,odkud smrt přijde.Obsazení Jeremyho Rennera do hlavní role byl také dobrý tah od režisérky,která v Oscarech porazila svého bývalého manžela s miliardovým Avatarem.Film je dosti akční,a dívá se na svět elitního pyrotechnika,který se na bojišti chová dosti zajímavým způsobem.Rozhodně film doporučuju.