Recenzie (43)
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Parádní herecké obsazení. Bavil mě od začátku do konce. 4 z 5 ;-)
Snowden (2016)
No comment :-) 4*
Assassin’s Creed (2016)
Film držel tempo až do konce... scénař nic moc,zvlášť konec celkem ulítl.Ale jako celek povedené :-) jen tam mohli přidat více scén z minulosti ,přece jen série Assassin´s Creed se točila kolem Animu a vzpomínek z historie. 4* :-) PS: já si říkal,že je mi tvář Michaela Kennetha povědomá - ,,Irish" z hry Battlefield 4 :D
John Wick 2 (2017)
Prostě pecka!!!
Parťáci (2016) (relácia)
Panebože vypíchněte mi oči!!!! Bože na co jsem to přepnul :-/
Hardcore Henry (2015)
Naprosto famózní film,a jakožto fanoušek FPS her jsem si to nemohl nechat ujít.Po stránce technické,jako jsou efekty, je to skvělý počin,po příběhové to už tak slavné není,ale tempo si to drží a máte chuť to dokoukat až do konce.A Sharlto byl skvělý :-) Dávám 5*,tedy 10/10 IGN :-)
Už je tu zas (2015)
Hitler byl,je a vždy bude ožehavé téma,i když v dnešní době si z něho už děláme prdel :-) Z toho ,co ale říkal,mi bylo zle.Měl ve všem skoro pravdu,bohužel :-( Film je parádní. 4 z 5 hvězd, 7/10 IGN :-)
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Nakonec to nebyl takovej průjem,jak jsem očekával.Film sršel vtipem jako předešlý díl,dokázal udržet divákovu pozornost.Emmerich opět dokázal,že je mistrem destrukce.On jediný umí Zemi pěkně ,,rozbít''.Takže,až na ten nešvar rvát do každého filmu teenage love story,to byl dobrý film.Doporučuju. :-)
Zootropolis (2016)
Parádní Disneyovka na oddech se spoustou narážek na dnešní svět v podání zvířat.Lenochodi pobavili.Doporučuju se na to podívat.
Deadpool (2016)
Parádní film,který srší vtipem od začátku do konce,takže nudit se nebudete.Doporučuju 10/10 IGN :-)