Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Sherlock (2010)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Hrozba z temnoty (2005)
Nová holka (2011)
Kosti (2005)
Hoci je to len jeden z mnoho krimi seriálov je predsa len niečím zaujímavý. Na postavách sa mi najviac páči že sa dokážu vždy perfektne vynájsť v každej situácií :).