Recenzie (4)
Madagaskar 3 (2012)
Přiznám se, že moje očekávání bylo větší. Takže po srovnání očekávání a skutečnosti mě trojka zklamala. Zase na druhou stranu bych lhala, kdybych řekla, že jsem se celou dobu nudila. Je tam dost dobrých hlášek a scének. Zvlášť mě odzbrojila medvědice na trojkolce ..."Soňa"... Její obličej bez mimiky, ze kterého nikdo nic nevyčte natož v jakém citovém rozpoložení je, nemá chybu.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Po prvním shlédnutí jsme byla zklamaná. Po druhém - jsme nechápala proč jsme byla zklamaná. No a po třetím ... jsem měla jasno, že se zařadí do mé filmové sbírky... Čestné místo vedle LOTRA. Návrat do Středozemě ... Martin jako Bilbo - kouzelný. Trpaslíci - úžasní. Kdo by ty kluky neměl rád. Thorin - skvělé. Ale aby to nebyl jen seznam superlativ má film i malé mušky, které bych mu vytkla. Ty ale na celkové hodnocení zásadní vliv nemají :) Těším se co bude ...
Súmrak dňa (1993)
Když se oddáte službě i za cenu ztráty vlastních názorů, lidských citů, soukromého života a plně se obětujete být sluhou, který je svému pánu bezmezně oddán i za cenu ztráty vlastních bláhových cílů a ideálu. Na sklonku života Vás dostihne bilancování a skutečnost, co jste svým rozhodnutím ztratili.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Pro změnu zas trochu jiný animák, který se řadí k mým oblíbeným. Pobaví nejen nejmenší, ale i rodiče :)