Recenzie (9)
Pátranie po Sugar Manovi (2012)
Skutočne geniálne!!!
Hľadá sa Nemo (2003)
Už sa neviem dočkať filmu Finding Dory!
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Skvelé bojové sekvencie a úplne the best scéna na horách. V 3D si to užijete. Odporúčam!
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Ben Affleck je lepší režisér ako herec. Geniálne!!!
Pí a jeho život (2012)
Skutočne lahôdka!
Želvy Ninja (2012) (seriál)
Zábava a ešte raz zábava. Takéto spracovanie si mladé Ninja korytnačky skutočne zaslúžili. Palec hore!
Knight Rider (1982) (seriál)
Kde by som mohol zohnať tento seriál s dabingom? Slovenský dabing nemal chybu. Prečo tento film nekúpila jedna nemenovaná TV zo skvelým dabingom kde Michaela Knighta daboval Ján Galovič? Čo sa stalo s týmto dabingom????
Stratený svet: Jurský park (1997)
Chcel by som sa opýtať či ste niekto pamätáte Jurský park 2: Stratený svet v slovenskom dabingu. Pamätám sa ako dieťa som bol v kine a postavu Iana Malcolma daboval Ján Kroner. Ten dabing sa mi páčil a neviem prečo to v žiadnej televízii nedávali s týmto dabingom. Samozrejme najlepší je originál, ale len tak zo zvedavosti by som chcel celkom seriózne vedieť čo sa stalo s tým dabingom. Iba tak kvôli starým časom.
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
Vážení a milí pseudokritici! Nová Smrtonosná pasca neponúka naozaj nič prelomové, ale zato ponúka množstvo kvalitnej akcie. Kameraman bol síce možno trochu viac nervózny ako by sa patrilo, a áno, pár efektov na záver bolo možno nedotiahnutých, ale vonkoncom tu nemožno hovoriť o prepadáku, ako ste tu všetci dychtivo naznačovali. Film je buď dobrý, alebo nie. Smrtonosná pasca 5 je dobrý film. Skutočne hrôzostrašný je iba podtext "Opäť v akcii". Do kina sa ísť určite oplatí, ľudkovia. To nízke hodnotenie je neadekvátne. "Yippee ki yay pseudáci!!!"