Recenzie (221)
Barrandovský čumáček (2013) (relácia)
ty zvířata za to nemohou
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
dávala jsem hned ze začátku ted bych tak půlku odebrala
Křižovatky života (2013) (relácia)
Co se zpracování týče fakt hrůza,ale témata nejsou nezajímavá
Sanitka 2 (2013) (seriál)
zatím nevím co si o tom myslet takže2*
Šmejdi (2013)
Šokující dokument.Pravdivé a velmi smutné.Bohužel taková dnešní doba je honba za penězi je alfou omegou všeho. Obdiv tvůrcům dokumentu
Vylomeniny (2013) (relácia)
Já se tedy bavila povětšinou víc než dobře..někdy mně fakt až zarazí čeho jsou lidi schopni a na druhou stranu, jak někdo sklidem přijme to že partnerovi začne"hrabat"
13. komnata - 13. komnata Miloše Holaně (2013) (epizóda)
Prošel si velký boj nezbývá než popřát hodně zdraví
Jaromír Jágr: stále na vrcholu (2012) (TV film)
podařený dokument... prostě Jarda je jen jeden
Najsilnejšie puto (2011)
Dojemný rodinný film o přátelství nesmělého chlapce s handikepovaným delfínem.Díky tomu,že pomoc Winter se svojí kamarákou nevzdají delfín přežije.Chlapec najde sebevědomí a navíc pomůže svému bratranci úspěšnému plavci,který utrpěl vážné zranění na vojně
Nedotknuteľní (2011)
Taky jsem se konečně dostala k tomu abych se podívala. Je to silný příběh a když mi tam některé situace nesedly bylo to pravdivé a ze života. To co mi nesedlo bylo ale spíš z praktické stránky takto postižený člověk se spíš než v náručí přenáší na zvedáku