Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Abych pravdu řekl nejlepší seriál co jsem kdy viděl. Jestli vás nebavila první série, tak se podívejte na druhou a jestli vás nebavila ani ta, tak už nevím. Dějová linka podle knihy je naprosto dokonalá, herecké výkony méně známých herců jsou skvělé. 100%
Simpsonovci (1989)
Co dodat, no u tohoto seriálu se vždy pobavím a dnes je to jediná kreslená věc v televizi, na kterou se dívám.
Sherlock (2010)
Myslím, že přenést klasického Sherlocka Holmese do 21.století, je dobrý nápad, který se očividně vyplácí. Benedict Cumberbatch i Martin Freeman jsou pro své role jako stvoření. Při seriálu se pobavíte, ale budete i napnutí jak to celé skončí.
Da Vinciho démoni (2013)
Kromě toho, že v seriálu je spoustu reálných historických fakt, je zde mnoho fiktivních postav a příběhy jsou po dějové stránce také velmi vysoko. Kdybych měl hodnotit efekty ohodnotil bych je jako velmi dobré.
Teória veľkého tresku (2007)
Jeden z nejvtipnějších seriálů současnosti. Dává příležitost méně známým hercům, kteří se proslavili díky tomuto seriálu. Dnes je to poprávu jeden z nejoblíbenějších seriálů. Pokud si chcete spravit náladu, pusťte si tento seriál a na všechny starosti zapomenete.
Hannibal (2013)
Zatímco v první sérii je mnoho odboček od hlavního děje, druhá série rozvíjí především hlavní děj. Zakončení druhé série je naprosto dokonalé. Třetí série také dost dobrá, zvláště poté co na scénu vstupuje "víla Zuběnka" a zakončení celého seriálu. No chvíli jsem byl naštvaný, ale pak jsem si uvědomil, že takto to prostě muselo skončit. Bylo jen otázkou jak a kde. Poslední scéna za titulky také stojí za to!