Recenzie (73)
Muž v temnote (2016)
Škoda tohoto režiséra, že ho viac nevyužívaju. :D Jeden poriadný nápad, a schová do vačku aj Jamesa Wana. Zatial: Evil Dead (2013) a Don't Breathe (2016)...držím Alvarezovi palce pri ďalšom projekte.
Smrtiaci príliv (2016)
Sice to bolo o trochu slabšie ako: 47 Meters Down (2016) ,ale, čo som od filmu čakal, to som ja dostal. Spokojnosť.
Krvavá hra (2016)
Neuveriteľné. Nechápem ako so mohla moja top spoločnosť " Universal " upísať k tejto sračke. Tak zbytočný film som nevidel od: The Hunger Games. Po zhliadnutí si hovorím, že náš čas na tejto planete je obmedzený...neplýtvajte ho!!!
V zajatí démonov 2 (2016)
No neviem, váhal som čo sa týka hodnotenia. Wan síce určite nesklamal, ale niektoré scénky boli naozaj tisíc-krát ohrané a niektoré až trapné. (Ako ten krivý týpek) K dobru má akurat tak postavičku jeptišky. Inak všetko ostatné bolo klišé ale pozeratelné, takže za mňa 65/%
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Porovnávať konkurencie Marvel vs. DC je v tomto prípade nemožné, nakolko už podla hodnotenia filmov tu na CSFD, čo sa týka týchto spoločností, v každom smere vyhráva Marvel. S tým bohužial musím suhlasit. DC natočilo Man of Steel a myslím, že to bol ích vrchol. (Keby som sa mýlil, bol by som len rád) Režiséri ako: Zack Snyder, Christopher Nolan, atď... to su mená, u ktorých sa čaká trošku viac, a ten trapný moment, kedy malo divákovi dojsť pointa: "Ahá, preto sa daju dokopy, lebo majú mami s rovnakým menom." Prepáčte fandovia DC, ale toto sa vám príbehovo nepodarilo a až po tomto zhliadnutí si hovorím: "Zlatý Marvel." Važne, slabučké 3 hviezdy, a to som dal filmu Man of Steel, 5 hviezd. Sklamanie.
Už je tu zas (2015)
Stačilo mi asi 30 min. než sa potvrdilo presne to, čo som si aj myslel. Tento film je obyčajná traparen a už lutujem, že aj tých 30 min. my to vzalo zo života, kedže náš čas na tejto planete je obmedzený...Silný, trapný, odpad.
The Suffering (2016)
Odhadca nehnuteľností Henry Dawles musí bojovať o svoj zdraví rozum, potom, čo sa ocitne v pasci na vidieckéj farme, ktorá patrí pánovi Remielovi. Nakoľko hrozba proti Henrymu začne eskalovať, je nútený čeliť hrôze z farmy a odhaliť temné tajomstvo...Na mňa pomalé tempo, ale ako jedno-hubka to ušlo. Taký priémer ktorý nemá čím uraziť. 53%
Partička (2009) (relácia)
Tak toto je vtipne akurat pre dochodcov "Bez uražky" čo poznaju humor na urovni 2. sv války. ale, chcel by som vidiet takého 20r. týpka ktorý sa u toho baví...na 100% musí mat nejaku diagnozu. Najvatší odpad ktorý som v živote videl...a to mi stačí kludne uputávka. (trapná, ako sa volá ta tlstá a ten čo vyzera ako harvepíno? moment...Dangl, Polnišova) Nenapodobnujte uragán atd...na to nemáte, a debilov pred kamerami ani nemusíte hrat.
Hektorova cesta aneb hledání štěstí (2014)
Ako, nebol to vyslovene odpad, (Aj ked k tomu nemá daleko) ale netrvrdte mi, že tu niekto dal tomuto filmu 5 hviezd. To už naozaj nebudem brat CSFD vážne. Slabých 40%. Hladanie "Sameho seba" má možno v sebe aj relácia: Farma. A na to sa aspon dalo pozerat, aj ked nie pravidelne.
Ulica Cloverfield 10 (2016)
Traja ludia u mna zahrali štyri hviezdy...dole klobuk. 80%