Obľúbené filmy (10)
Pineapple Express (2008)
Muž z ocele (2013)
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Rocky Balboa (2006)
Prometheus (2012)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Riddick: Kronika temna (2004)
Susedia na odstrel 2 (2016)
Na úteku (2015)
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Porovnávať konkurencie Marvel vs. DC je v tomto prípade nemožné, nakolko už podla hodnotenia filmov tu na CSFD, čo sa týka týchto spoločností, v každom smere vyhráva Marvel. S tým bohužial musím suhlasit. DC natočilo Man of Steel a myslím, že to bol ích vrchol. (Keby som sa mýlil, bol by som len rád) Režiséri ako: Zack Snyder, Christopher Nolan, atď... to su mená, u ktorých sa čaká trošku viac, a ten trapný moment, kedy malo divákovi dojsť pointa: "Ahá, preto sa daju dokopy, lebo majú mami s rovnakým menom." Prepáčte fandovia DC, ale toto sa vám príbehovo nepodarilo a až po tomto zhliadnutí si hovorím: "Zlatý Marvel." Važne, slabučké 3 hviezdy, a to som dal filmu Man of Steel, 5 hviezd. Sklamanie.