Recenzie (17)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Super, ale kto z toho niečo chce mať - NEPOZERAJTE SI 9.SÉRIU!!! Celé to zničili. Mali to uzavrieť 8. sériou.
Původní (2013) (seriál)
Najprv na 5*, teraz na 3* - škoda.
Mlčanie jahniat (1991)
Horor a thriller? Vážne? Možno na tú dobu. Teraz dosť slabé na svoj žáner. Veľké sklamanie na to, že to má 90%.
Upírska akadémia (2014)
Odporúčam celú knižnú sériu (6)
Anjeli a démoni (2009)
Čítala som aj knihu a po zhliadnutí filmu, tvorcom "gratulujem" že vytvorili úplne iný príbeh, aj keď je napísané - podľa predlohy. Mega nuda. Okrem tej nudy sa tam nachádzali aj klasické americké hrdinské scény, ktoré boli mimo reálneho života. Avšak ani kniha nebola bohviečo.
Divergencia (2014)
Odporúčam prečítať celú knižnú trilógiu. Avšak film mi ukázal niektoré scény, ktoré som si nevedela predstaviť.
Snehová kráľovná (2002) (TV film)
Ako malá som videla tento film v TV a veľmi sa mi páčil, patril medzi moje najobľúbenejšie. Vtedy by som mu dala 5*, ale teraz keď som si ho pozrela po niekoľkých rokoch, som ním sklamaná - veľmi dlhý a nudný. Najlepšie scény boli so snehovou kráľovnou. Asi sa zvýšili moje požiadavky po toľkých filmoch čo som už videla.