Recenzie (17)
Osudná jiskra (2019) (seriál)
Úžasne, úžasné, úžasné. Všetko od kostýmov, hrania, hercov a hudby je úplná bomba. Odporúčam
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Neskutočne mi prekážala mimika Emilie Clarkovej, prišlo mi to ako keby bola až pribrzdená. Ale krásny britský prízvuk a aj ostatní herci sa fajn hodili do super príbehu.
Fargo (2014) (seriál)
Najúžasnejší seriál, aký som kedy videla. Neskutočné výkony hercov, to sa len tak nevidí. Dávam zaslúžených 5*.
Birdman (2014)
Pekná debilina. 1* len kvôli výkonu Edwarda Nortona.
Život Adéle (2013)
Že romantický film??? Žiada si to menšiu úpravu. Toto je porno.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Vidno, že je Iron Man superhrdina. Zachránil tento film pred odpadom. Išla som si pozrieť tento film s veľkým očakávaním (keďže má 83%) a aj preto, že tam hrá Robert Downey Jr. na ktorého sa dobre pozerá. Jediné + bol Tonyho humor, ktorý pomastil tento spečený film a skvelý herecký výkon Toma Hiddlestona (Loki).
Leave the World Behind (2014)
MEGA ÚŽASNÉ ♥
Precitnutie v Garden State (2004)
Pekná blbosť
Bournovo ultimátum (2007)
Mohol to byť super film na 5*, avšak to pokazili až moc americké scény.
Captain America: Zimný vojak (2014)
Po scénach v tomto filme som už videla asi všetko. Objavujú sa tu typické americké scény, ako napr. záchrana na poslednú chvíľu, nekonečný zásobník,.... Nepochopím ako tento film mohol dosiahnuť 81%. U mňa má -10%. Hl. hrdina má štít asi 0,5m x 0,5m a nie, že by mu strieľali na úplne odhalené nohy, ale samozrejme strieľajú do jedinej krytej časti - do štítu. V polovici to bola taká nuda, že som si vypla titulky. Gratulujem tvorcom - takúto blbosť som nevidela od 6.7. 2013, ďakujem za oživenie pamäti, vidieť film takéhoto môjho hodnotenia.